Vyhledávání


Kontakt

Jendova pojízdná škola snowboardingu
Obchodní 1318
252 19 Rudná

(na horách nás nejčastěji
potkáte v Černé Říčce
v Jizerských horách)

KDYŽ NEJDE HORA K VÁM, JENDA VÁS K HOŘE DOVEZE!

+420 603 922 444

E-mail: kuejchaj@volny.cz

Náhradní boa lanko

23.02.2011 20:37

Letos mi na obou botách Flow Aviator začalo odcházet kovové boa lanko (po 5-ti letech spokojeného užívání). Ukázalo se, že sehnat náhradní, není tak jednoduché.  Potřeboval jsem lanko dlouhé 140 cm. Boty s boa systémem jsou rozděleny do skupin po cca 2- 3 velikostech a každá skupina má různě dlouhé lanko, od 120 do 160 cm. Flow mělo vyprodáno a neuspěl jsem ani jinde. Dvě měli v pražském ski-servisu, ale neprodali mi ani jedno s tím, že je potřebují pro svoji půjčovnu. Nakonec jsem po dlouhém surfování na netu narazil na stránky výrobce: https://www.boatechnology.com/ a napsal mu zoufalý dopis, že lanko marně sháním... atd. Bylo asi 8 hodin večer. A ejhle: za 5 (!) minut jsem měl odpověď tohoto znění: výrobce dává na lanka a utahovací kolečka doživotní záruku! Když jim vyplním reklamační formulář, pošlou mi nové lanko zdarma. Nelenil jsem, formulář vyplnil a odeslal. Objednal jsem si rovnou 2 lanka (maximální možný počet gratis), a za dalších 5 minut jsem dostal fakturu. Pro zajímavost: cena jednoho lanka vč. imbusového klíče: 4,- USD. Za 2 lanka 8,- USD, účtováno 0,- USD. Poštovné (z USA): 0,- USD. Klobouk dolů! Poslal jsem jim děkovný dopis a všem, kterým začalo praskat lanko, doporučuji, obraťte se přímo na výrobce a v rámci doživotní záruky žádejte nové lanko zdarma! Více info zde.

Ještě děkuji tuzemskému zástupci firmy HEAD, který má rovněž lanka skladem (všechny délky), což jsem zjistil až o den později, ale stejně jsem tam zajel a 2 lanka si koupil (ks á 80 Kč).